Acești Termeni și Condiții reglementează utilizarea site-ului web zenatura.ro, precum și procesul de achiziționare a produselor comercializate de S.C. Webster & CO S.R.L., o companie înregistrată în România în anul 2005, care își desfășoară activitatea în conformitate cu legislația românească aplicabilă.
Prin accesarea și utilizarea acestui site web, sunteți de acord să respectați în totalitate acești Termeni și Condiții. În cazul în care nu sunteți de acord cu aceștia, vă rugăm să încetați utilizarea acestui site web.

Clienții Webster & Co S.R.L. pot fi atât persoane juridice, cât și persoane fizice, cu condiția să aibă vârsta de peste 18 ani; prin utilizarea acestui site și/sau achiziționarea produselor, confirmați că îndepliniți aceste criterii de eligibilitate.

Informațiile despre produsele comercializate sunt furnizate pe baza cunoștințelor disponibile și a datelor existente. Deși se depun eforturi pentru a asigura acuratețea și corectitudinea acestora, nu se poate garanta completitudinea sau absența erorilor. Utilizatorii sunt responsabili să verifice informațiile înainte de a efectua o achiziție.

Prețurile afișate pe acest site sunt exprimate în LEI (RON) și includ TVA. Acestea pot varia față de cele actuale, deoarece pot exista întârzieri între modificarea prețurilor și actualizarea lor pe site.

Comenzile pot fi plasate direct pe site, prin telefon sau e-mail, iar departamentul nostru de vânzări le va procesa în cel mai scurt timp posibil.

Vă rugăm să efectuați plăți în contul nostru doar după confirmarea comenzii și primirea facturii proforme. În acest fel, veți avea garanția că produsele comandate sunt disponibile în stoc, în cantitatea dorită, și au fost rezervate pentru dumneavoastră.

Imaginile afișate pe site-ul zenatura.ro sunt utilizate exclusiv în scop ilustrativ și nu generează obligații contractuale.

Politica de returnare

Produsele achiziționate la distanță (on-line) se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.

Webster & Co srl va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Definiția contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, ruperi, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. (consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afară activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale)

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în formă și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.

Nu se acceptă renunțarea la cumpărare sau returnarea produselor pentru situațiile: – Produse care nu sunt folosite conform destinației lor și care nu respectă specificațiile tehnice de funcționare menționate în manualele de utilizare. – Invocarea de motive ce fac referire la caracteristicile produselor prezente în pagină produsului și de care consumatorul a luat la cunoștință.

Politica de retur

Clientul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia sa de a retrage de la cumpărarea/păstrarea produsului completând Formularul de retur.

Vânzătorul va transmite prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de returnare.

În caz de returnare, Vânzătorul va rambursa suma primită de la Client, excluzând costurile livrării, în termen de 14 zile de la data la care Vânzătorul primește înapoi produsele. Produsele trebuie să fie împachetate în ambalajul lor original, cu eticheta atașată de produs și în starea în care au fost expediate.

Vânzătorul va efectua această rambursare prin virament bancar. Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Clientul va suporta costul direct al returnării produselor, perceput de către firma de curierat, conform legislației în vigoare.

Coletele se trimit la adresa sediului: Webster & CO srl,  Tămășeu nr. 146, Jud Bihor.

*Ne rezervăm dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fără notificare scrisă în prealabil.

Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Denumirea și logo-ul aparțin în exclusivitate Webster & Co s.r.l. Întreg conținutul website-ului, adică textele, desenele, grafica, butoanele, fișierele audio, video și/sau alt format și programarea aparțin exclusiv al Webster & Co s.r.l. Aranjarea, poziționarea, împărțirea, ansamblul elementelor parte a conținutului acestui website aparțin exclusiv Webster & Co s.r.l. Acestea și împreună cu tot conținutul sunt protejate de legea română și legile internaționale ale copyrightului. zenatura.ro, Webster & Co și alte logouri, mărci comerciale, slogane, nume comerciale sunt mărci ale Webster & Co srl, asociaților sau partenerilor ei și folosirea acestora fără acord expres scris este interzisă. Este interzisă de asemenea folosirea oricărei mărci în oricare manieră care ar crea confuzie, discreditare, desconsiderare a Webster & Co s.r.l.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere.

În urma retragerii din contract, vom rambursa prețul produsului în termen de 14 zile calendaristice de la data la care am primit decizia de retragere din contract. Rambursarea prețului va fi efectuată prin transfer bancar în contul furnizat de către client în scris.

Ne rezervăm dreptul de a amână rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării. Costurile directe legate de returnarea produselor vor fi suportate de către consumator și pot fi influențate de dimensiunea și greutatea produselor returnate.

Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale.

Obligațiile care revin consumatorului.

Produsele sunt înmânate personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Produse excluse, fără drept de returnare.

a) produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expiră rapid

c) produse consumabile desigilate aferente oricărei categorii de produse din ofertă

d) produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

e) produsele care prezintă modificări fizice, ruperi, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

f) produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme și a efectuării plății în avans, nu pot fi returnate

Aceste excepții se aplică conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014

Anulare comenzii

Pentru anularea comenzii Dvs., vă rugăm să accesați contul Dvs. sau să contactați Serviciul Suport Clienți la adresa de e-mail info@zenatura.ro, menționând numărul comenzii și/sau numele utilizat pentru plasarea acesteia.

Retur de produse

Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).

Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.

Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Solicitările de retur se notifica prin e-mail la adresa info@zenatira.ro sau prin prezentarea la sediul Webster & Co srl (Tămășeu nr.146, jud. Bihor) cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Vă recomandăm expedierea prin curier

Mențiune

În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.

Reclamații Protectia Consumatorilor (ANPC)

Unde puteți depune o reclamație la Protecția Consumatorilor (ANPC)? Website ANPC

Dacă considerați că drepturile dumneavoastră în calitate de consumator au fost încălcate, vă puteți adresa Protecției Consumatorilor (ANPC) sau organizațiilor pentru protecția consumatorilor.

Cine poate depune o reclamație la protecția consumatorilor (ANPC)?

Reclamația la protecția consumatorilor poate fi depusă doar de persoanele fizice. În cazul în care ai întâmpinat probleme ca persoană juridică, atunci acestea nu intră în sfera de competențe a protecției consumatorilor.

Modalități de plată

Vă punem la dispoziție 3 modalități de plată. Alegeți-l pe cel mai convenabil dintre acestea:

  • Plata ramburs prin curier rapid (recomandat)
  • Transfer bancar (ideal pentru persoanele juridice)
  • Plata prin card (recomandată pentru persoane fizice)

Plata ramburs prin Courier

Comanda se achită în momentul în care veți primi coletul de la reprezentantul firnei de curierat rapid. Utilizând această metodă, va trebui să plătiți două lucruri: în primul rând rambursul coletului (suma exactă a comenzii), iar în al doilea rând, transportul coletului, care va fi plătit la destinație.  Folosind această metodă, puteți face livrarea la orice locație (acasă, serviciu, etc). Nu este nevoie ca adresa de facturare să coincidă cu adresa de livrare.

Online cu card bancar prin Stripe (Visa / MasterCard)

Dacă ați ales metoda de plată „Card credit „ este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro)
se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Prin Transfer Bancar

Cunoscut și sub numele de ordin de plată sau wire transfer este metoda clasică de a efectua plăți direct în contul firmei Webster & CO srl, doar după plasarea unei comenzi și în baza facturii sau facturii proforme primite pe e-mailul Dvs.

Datele necesare pentru efectuarea transferurilor bancare în contul firmei Webster & CO srl sunt următoarele:
Numele beneficiarului: Webster CO srl
Banca ING ROMANIA
SWIFT: INGBROBU
RO45INGB0000999903794547

Condiții de livrare

Livrarea coletelor se face prin intermediul curierului rapid, oriunde în România, în termen de 2-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În zilele sărbătorilor legale, termenul de livrare se poate prelungi, datorită volumului mare de comenzi îregistrate. Nu suntem răspunzatori pentru livrările întârziate și anume care depășesc mai mult de 3 zile de la ora la care v-am anunțat predarea coletului către curierul rapid.

Veți  primi coletele de luni până vineri și veți fi contactat de către reprezentantul firmei de curierat în vederea stabilirii intervalului orar pentru livrare. Dacă sunteți în imposibilitatea de a recepționa coletul, curierul va face o altă încercare pentru livrare. În cazul în care este imposibil preluarea coletului de către Dvs., acesta va fi returnat la sediul nostru.

Dacă coletul a ajuns la Dvs. într-o stare pe care nu doriți să o acceptați, trebuie să cereți curierului întocmirea unui proces verbal pentru refuzul coletului.

Taxa de livrare este de 20 lei cu TVA inclus, la care se adaugă taxa de ramburs de 5 lei cu TVA, dacă clientul alege această metodă de a plăti contravaloarea comenzii în numerar curierului. Pentru comenzile care depășesc 150 lei cu TVA inlcus, transportul este GRATUIT.

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să returneze produsul comandat, în termen de 14 zile. Perioada de returnare expiră după 14 zile de la ziua în care Clientul intră în posesia fizică a produselor comandate. Mai multe informații despre returnarea produselor se găsesc aici: politica de retur.

Informații mai detaliate despre refuzuri și reclamații pot fi găsite în la Reclamații Protectia Consumatorilor (ANPC).

Garanția produselor

Produsele achiziționate prin intermediul site-ului zenatura.ro beneficiază de garanția standard oferită de fiecare producător în parte. Unele produse pot fi însoțite de un certificat de garanție emis de producător, care detaliază condițiile de returnare sau de înlocuire ale produsului.

Important: În cazul produselor CBD (precum uleiurile CBD), garanția se aplică doar în condițiile în care produsul nu a fost desigilat. De asemenea, din motive de igienă și siguranță, produsele care au sigiliul de securitate ridicat (precum ambalajul uleiurilor CBD) nu pot fi returnate după desigilare, conform reglementărilor legale aplicabile.

Garanția zenatura.ro este valabilă pe baza facturii fiscale emise de Webster & CO srl. Produsul va beneficia de o perioadă de garanție limitată, stabilită de către producător, începând de la data emiterii facturii. Garanția acoperă defectele de fabricație sau alte probleme care apar în perioada de garanție.

În cazul în care produsul se defectează în perioada de garanție, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru a iniția procesul de înlocuire sau remediere a produsului, conform politicii producătorului.